Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry

  1. TAJTÁKOVÁ, Mária - LITOMERICKÝ, Juraj - BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultúry : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 185 s. ISBN 80-225-2176-0
    Ohlasy:
    [3] ŠTARCHOŇ, Peter - Nízka, Helena. Význam etickej samoregulácie v marketingovej komunikácii. In Marketing? Proč ne! : zkušenosti a trendy v marketingu [elektronický zdroj] : sborník anotací příspěvků mezinárodní konference : Ostrava, 25. 9. 2006. Ostrava : VŠB - TU Ostrava, 2006. CD-ROM. S. 1-9. ISBN 80-248-1166-9
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Medzinárodná expanzia obchodných podnikov a jej perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 68-80. VEGA č.1/0251/08.
    [4] KITA, Pavol - REIFF, Marian. Riadenie ponuky. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. ISSN 1336-3514, 2007, roč. 5, č. 2, s. 202-221.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana. Globálna solidarita - vnímanie študentov z vybraných krajín EÚ. In Veda a výskum pre prax : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2008. ISBN 978-80-225-2617-3, s. 93-103.
    [4] KITA, Pavol. Vplyv riadenia ponuky na vzťah výrobca distributér v dodávkovom reťazci. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 29-42.
    [4] HASPROVÁ, Mária. Marketing regiónu. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 121 s. ISBN 978-80-969642-5-3.
    [6] ŠTARCHOŇ, Peter. Recenzia publikácie Tajtáková M. a kol.: Marketing kultúry - vybrané problémy. In Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. Bratislava: Vydavateľstvo Daniel Netri, 2006. ISBN 80-969567-0-1. S. 128-129. Recenzia : TAJTÁKOVÁ, Mária a kol. Marketing kultúry - vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2006. 185 s. ISBN 80-225-2176-0
    [6] VOJTECH, Miloslav - ŠTARCHOŇ, Peter. Tajtáková Mária a kolektív: Marketing kultúry - vybrané problémy. In Marketing inspirations. ISSN 1336-796X. 2006, roč. 1, č. 3, s. 35. Recenzia : TAJTÁKOVÁ, Mária a kol. Marketing kultúry - vybrané problémy. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2006. 185 s. ISBN 80-225-2176-0
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.