Počet záznamov: 1
CRM v marketingovém pojetí firmy
Názov CRM v marketingovém pojetí firmy Preklad názvu CRM in marketing concept of a firm Autorské údaje Dita Hommerová Autor Hommerová Dita Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kampane reklamné * systémy informačné * báza dát * softvér * hardvér * technológie informačné * zákazníci * marketing * firmy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * dolovanie dát * komunikácia marketingová Anotácia Riadenie vzťahov so zákazníkmi CRM ( Customer relationship management ), softwarové riešenie, implementácia v spoločnosti, podnikateľská filozofia. Ciele a očakávania implementácie systému CRM. Niektoré druhy techník analýz informácií. Marketingová databáza a procesy aktualizácie - marketingový data mart. Procesy aktualizácie a vkladanie dát do databázy marketingu - dolovanie dát (data mining). Riadenie metadát modelu: technické a obchodné metadáta. Systémy a nástroje analýzy zákazníkov a modelovania. Riadenie analýzy zákazníkov, výber premenných podrobujúcich sa hĺbkovej analýze. Modelovanie zo získaných dát a ich využitie pre podnik. Automatické procesy spätného napájania. Systém pre podporu rozhodovania: techniky zobrazovania informácií, integrácia s ostatnými modulmi systému. Systém riadenia kampaní: návrh, zahájenie, realizácia, sledovanie a hodnotenie výsledkov obchodnej akcie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1