Počet záznamov: 1
V marketingu má význam i psychologická typologie
Názov V marketingu má význam i psychologická typologie Autorské údaje Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Herzmann Jan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 11 (Listopad 2006), s. 36-38. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * psychológia * reklama * štýl životný Anotácia Psychologické prístupy k typológii a segmentácii spotrebiteľov využívané pre marketingové účely. Temperamentová typológia. Ktoré psychologické znaky sú predmetom analýzy pre účely tvorby komunikačnej stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12
článok
Počet záznamov: 1