Počet záznamov: 1
Rozsah využitia elektronických komunikačných nástrojov v podniku na slovenskom trhu pri marketingovej komunikácii s jeho okolím
Názov Rozsah využitia elektronických komunikačných nástrojov v podniku na slovenskom trhu pri marketingovej komunikácii s jeho okolím Autorské údaje Pavel Surovi Autor Surovi Pavel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. S. 72-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-2155-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * podnik * výskum * Slovensko Anotácia Výskum v slovenských podnikoch ako vyberajú a používajú elektronické komunikačné nástroje v marketingovej komunikácii so svojím okolím. Elektronická komunikácia a elektronické komunikačné nástroje a ich využitie vo svete. Výsledky výskumu v slovenských podnikoch. Ktoré elektronické nástroje najviac využívajú slovenské podniky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00885-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1