Počet záznamov: 1  

Trendy a výzvy v oblasti call center

  1. SYS0055738
    LBL
      
    01349naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231010094322.2
    100
      
    $a 20070412a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Trendy a výzvy v oblasti call center
    330
      
    $a Rast požiadaviek na call centra. Poskytovanie služieb najlepšej kvality. Zvládnutie pracovníkov call centier nápor dotazov a aj krížového predaja produktov. Starosti call centier: práca a náklady. Pokles spokojnosti klientov call centier. Rastúca zložitosť hovorov. Príklad úspechu nového call centra.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129370 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 15 (43), č. 2 (2007), s. 36-37 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048282 $a call centrum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia
    675
      
    $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070412 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.