Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu

  1. Názov Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu
    Preklad názvuMarketing communication of the local and regional tourism associations
    Autorské údajeMiloš Petrovaj
    Autor Petrovaj Miloš
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 2 (2007), s. 93-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reklama * tlač * výstavy * informácie * kancelárie turistické informačné * združenia * regióny
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako najviditeľnejší nástroj marketingového mixu pre zabezpečenie informovanosti, propagácie cieľového miesta na trhu cestovného ruchu a tým aj prilákania návštevníkov. Úlohy miestnych a regionálnych združení cestovného ruchu. Činnosť združení cestovného ruchu v Severopovažskom regióne. Uplatňovanie marketingovej komunikácie v združeniach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.