Počet záznamov: 1  

Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby

  1. SYS0059770
    LBL
      
    01795naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20231114075804.7
    100
      
    $a 20070712a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby $f Anna Križanová, Martina Valášková
    330
      
    $a Metóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002203 $a doprava integrovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001826 $a doprava osobná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001813 $a doprava hromadná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001446 $a cestujúci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    675
      
    $a 656 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000314 $x Doprava
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016156 $a Križanová $b Anna $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016157 $a Valášková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070712 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.