Počet záznamov: 1
Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby
SYS 0059770 LBL 01795naa$$2200361$$$450$ 005 20231114075804.7 100 $a 20070712a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby $f Anna Križanová, Martina Valášková 330 $a Metóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*0002203 $a doprava integrovaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001826 $a doprava osobná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001813 $a doprava hromadná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001446 $a cestujúci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 675 $a 656 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000314 $x Doprava 700 -1
$3 eu_un_auth*0016156 $a Križanová $b Anna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0016157 $a Valášková $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070712 $g AACR2
Počet záznamov: 1