Počet záznamov: 1  

Osobitosti tvorby stratégie strediska cestovného ruchu

  1. Názov Osobitosti tvorby stratégie strediska cestovného ruchu
    Autorské údajeVeronika Chlumecká
    Autor Chlumecká Veronika
    Zdrojový dokument Stratégia rozvoja cestovného ruchu na Slovensku v podmienkach jednotného európskeho trhu I.. S. 185-196. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006 / Kuvíková Helena ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta. ISBN 80-8083-337-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá strediská ruchu cestovného * plánovanie strategické * ciele podnikové
    AnotáciaTvorba stratégie strediska CR vychádza z teórie a poznatkov o podnikovej stratégii, ale vyznačuje sa viacerými osobitosťami, ktoré vychádzajú z osobitostí manažmentu CR, špecifík územia ako produktu a špecifík strediska CR ako kvázi podniku. Tieto osobitosti sa prejavujú v celom procese tvorby stratégie, cez formulovanie strategických cieľov až po kontrolu a spätnú väzbu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.