Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania

  1. Názov Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania
    Preklad názvuInternational marketing and need of marketing planning
    Autorské údajeMartina Štofaníková
    Autor Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * plán marketingový * marketing mix * plánovanie * trh svetový * podnik
    AnotáciaAktuálna problematika medzinárodného marketingu. Koncepcia marketingového manažmentu. Marketingové plánovanie. Marketingové plánovanie podľa Philipa Kotlera. Obsah marketingového plánu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00066-020, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti127 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.