Počet záznamov: 1  

Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod

  1. SYS0068532
    LBL
      
    01812naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240502071829.4
    100
      
    $a 20080103a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod $f Pavol Kopec, Júlia Lipianska
    330
      
    $a Benchmarking ako nástroj na dosahovanie konkurenčnej výhody. Prezentácia generického benchmarkingu stratégií dosahovania konkurenčných výhod. Odporúčania pre aplikáciu modelu benchmarkingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 63-68 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075059 $a Kopec $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080103 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.