Počet záznamov: 1
Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod
SYS 0068532 LBL 01812naa$$2200385$$$450$ 005 20240502071829.4 100 $a 20080103a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod $f Pavol Kopec, Júlia Lipianska 330 $a Benchmarking ako nástroj na dosahovanie konkurenčnej výhody. Prezentácia generického benchmarkingu stratégií dosahovania konkurenčných výhod. Odporúčania pre aplikáciu modelu benchmarkingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 63-68 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0075059 $a Kopec $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080103 $g AACR2
Počet záznamov: 1