Počet záznamov: 1
Etika v marketingu firmy
SYS 0068577 LBL 01237naa$$2200301$$$450$ 005 20240502083203.9 100 $a 20080104d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a UA 200 1-
$a Etika v marketingu firmy $f Matej Polák 330 $a Delenie etiky z historického hľadiska - etika cnosti, etika povinnosti a etika zodpovednosti. Morálka a jej štruktúra. Etika a ekonomika. Podnikateľská etika. Prínosy uplatňovania podnikateľskej etiky. Manažérska etika. Etika v marketingovom riadení. 463 -1
$1 010 $a 978-966-8266-75-1 $1 200 1 $a Mižnarodnij naukovij visnik $v S. 138-147 $1 210 $a Užgorod $c Vidavnictvo Lira $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002024 $a etika manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000025 $x Etika. Morálka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064033 $a Polák $b Matej $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080104 $g AACR2
Počet záznamov: 1