Počet záznamov: 1  

Etika v marketingu firmy

  1. SYS0068577
    LBL
      
    01237naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20240502083203.9
    100
      
    $a 20080104d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Etika v marketingu firmy $f Matej Polák
    330
      
    $a Delenie etiky z historického hľadiska - etika cnosti, etika povinnosti a etika zodpovednosti. Morálka a jej štruktúra. Etika a ekonomika. Podnikateľská etika. Prínosy uplatňovania podnikateľskej etiky. Manažérska etika. Etika v marketingovom riadení.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-966-8266-75-1 $1 200 1 $a Mižnarodnij naukovij visnik $v S. 138-147 $1 210 $a Užgorod $c Vidavnictvo Lira $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002024 $a etika manažérska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000025 $x Etika. Morálka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0064033 $a Polák $b Matej $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.