Počet záznamov: 1
Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR
Názov Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR Autorské údaje Mária Hasprová, Štefan Žák Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie : Bratislava, 27.-28.9.2007. S. 151-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Poznámky VEGA 1/4561/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * banky * partnerstvo strategické * telekomunikácie * pokrok technologický Anotácia Východiská bankového marketingu. Problematika náročnosti a informovanosti klientov v súčasnej dobe. Poradenstvo ako dôležitá úloha bánk. Najvýznamnejšie aspekty zložiek marketingového mixu slovenských bánk. Trendy v bankovom marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00444-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1