Počet záznamov: 1
Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach
Názov Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Štarchoň Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2007. - 107 s. ISBN 978-80-225-2394-3 Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
Poznámky VEGA 1/4559/07 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Heslá kultúra * umenie * marketing * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 10, z toho voľných 7, prezenčne 3 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 822304-822306, 825503-825509 Archív EPC E08 01501-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 822304 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 822305 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 822306 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 825503 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825504 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825505 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825506 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825507 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825508 SEK Sklad knižničného fondu voľný 825509 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1