Počet záznamov: 1
Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj
Názov Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Poznámky VEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * tovar spotrebný * obchod * maloobchod * podnik obchodný * trh * zákazníci * marketing * nástroje marketingové Anotácia Pojem vlastná značka ( angl. private label). Možnosť lepšie predať istú kvalitu a profilovať sa na trhu. Trend vývoja podielu vlastných značiek obchodníkov v jednotlivých sortimentných kategóriách. Hlavné činitele úspešného postavenia vlastných značiek na trhu. Porovnanie postavenia vlastných značiek obchodníkov vo vybraných krajinách (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko). Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00714-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1