Počet záznamov: 1  

Uplatnenie nástrojov e-commerce v ponuke priemyselných podnikov

  1. Názov Uplatnenie nástrojov e-commerce v ponuke priemyselných podnikov
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie : Bratislava, 2. október 2008. S. 101-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá obchod elektronický * firmy * podnik výrobný * aukcie
    AnotáciaRýchly rozvoj informačných a komunikačných technoogií zasiahol všetky oblasti obchodných činností. Elektronický obchod (e-commerce) je v súčasnosti jednou z najprogresívnejších vyvíjajúcich sa foriem obchodovania a vytvára jedinečné príležitosti pre firmy všetkých veľkostí. K obrovskému rozvoju elektronického obchodovania medzi firmami B2B dochádza aj na trhoch výrobnej sféry. Obchodovanie B2B môže prebiehať pomocou EDI a cez elektronické trhovisko. Prednosti elektronického nákupu. Elektronické aukcie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01763-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.