Počet záznamov: 1
Uplatnenie nástrojov e-commerce v ponuke priemyselných podnikov
Názov Uplatnenie nástrojov e-commerce v ponuke priemyselných podnikov Autorské údaje Vítězslav Balhar Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie : Bratislava, 2. október 2008. S. 101-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá obchod elektronický * firmy * podnik výrobný * aukcie Anotácia Rýchly rozvoj informačných a komunikačných technoogií zasiahol všetky oblasti obchodných činností. Elektronický obchod (e-commerce) je v súčasnosti jednou z najprogresívnejších vyvíjajúcich sa foriem obchodovania a vytvára jedinečné príležitosti pre firmy všetkých veľkostí. K obrovskému rozvoju elektronického obchodovania medzi firmami B2B dochádza aj na trhoch výrobnej sféry. Obchodovanie B2B môže prebiehať pomocou EDI a cez elektronické trhovisko. Prednosti elektronického nákupu. Elektronické aukcie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01763-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1