Počet záznamov: 1
Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia
SYS 0088345 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072005.5 100 $a 20081217d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia $f Miroslava Szarková, Alexandra Drgová, Oľga Ružičková 301 $a VEGA 1/4591/07 330 $a Klasifikácia jednotlivých formálnych komunikačných nástrojov z pohľadu potrieb marketingovej komunikácie podniku. Analýza súčasného stavu chápania formálnych komunikačných nástrojov ako produktov podnikových kultúr, reklamného a mediálneho priemyslu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-072-5 $1 200 1 $a Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia $e zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava $v S. 143-144 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004523 $a porady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002831 $a konferencie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003754 $a noviny 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0019344 $a Drgová $b Alexandra $4 070 $p EUBFPM $9 25 $T Fakulta podnikového manažmentu EU 701 -1
$3 eu_un_auth*0013084 $a Ružičková $b Oľga $p EUBFPM $9 25 $4 070 $T Fakulta podnikového manažmentu EU 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081217 $g AACR2
Počet záznamov: 1