Počet záznamov: 1  

Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria

  1. SYS0100024
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221208111223.7
    100
      
    $a 20090813d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria $e dizertačná práca $f Juraj Mišún $g škol. Júlia Lipianska
    210
      
    $a Bratislava $d 2005
    215
      
    $a 197 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008406 $a Mišún $b Juraj $f 1978- $p EUBFPMKPM $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.