Počet záznamov: 1  

Best face forward

  1. Názov Best face forward : why companies must improve their service interfaces with customers
    Autorské údajeJeffrey F. Rayport, Bernard J. Jaworski
    Autor Rayport Jeffrey F.
    Spoluautori Jaworski Bernard J.
    Vydavateľské údajeBoston : Harvard Business School Press , 2005. - xxi, 262 s.
    ISBN0-87584-867-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * servis * technológia * technológie nové * firmy * konkurencia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra838984

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    838984SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.