Počet záznamov: 1
Malé firmy a význam marketingovej komunikácie
Názov Malé firmy a význam marketingovej komunikácie Autorské údaje Denisa Gajdová, Martina Špilová Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Špilová Martina Zdrojový dokument Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 201-209. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * obchod * komunikácia marketingová Anotácia Význam reklamy, public relations, osobného predaja alebo podpory predaja pre rozhodovanie spotrebiteľa o kúpe v čase hospodárskej krízy. Precízne pripravená a dobre realizovaná marketingová komunikácia môže v mnohých prípadoch "zachrániť život" malých firiem na trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01661-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1