Počet záznamov: 1
CRM - krok k zákazníkom
Názov CRM - krok k zákazníkom Autorské údaje Veronika Bodzsárová Autor Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Vytvorenie databázy a modelu rozhodovacích kritérií na výber informačného systému pre malé a stredné podniky : recenzovaný zborník vedeckých statí : interný grant mladých vedeckých pracovníkov č. 2318155/07. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2915-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * zákazníci * systém CRM Anotácia Súčasná situácia na globálnych trhoch donútila podniky venovať väčšiu pozornosť riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Preto sa v súčasnej dobre venuje pozornosť problematike CRM – riadenia vzťahov so zákazníkmi. Charakteristika CRM, fázy CRM, implementácia CRM, náklady na zavedenie systému CRM. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00239-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1