Počet záznamov: 1
Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp
Názov Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp Autorské údaje František Lovíšek Autor Lovíšek František Zdrojový dokument eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 10, č. 2 (2010), s. 18-20. - [Svätý Jur] : Digit, 2010. ISSN 1336-1805 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * dodávatelia * zákazníci * trh * legislatíva Anotácia Rôzne spektrum poskytovania služieb. Základné prístupy. Telefonický "prvý kontakt". Vzdialený prístup. Služby v metodologickej a legislatívnej podpore. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1