Počet záznamov: 1
Marketingový význam body image
Title Marketingový význam body image Author info Dáša Zaujecová, Štefan Eisele Author Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 170-175. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * imidž * manažéri * komunikácia * vzťahy medziľudské * vedenie ľudí * riadenie * zamestnanci * zákazníci Annotation Šesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1