Počet záznamov: 1
Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu
Názov Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu Autorské údaje Veronika Bartošová Autor Bartošová Veronika Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 12 (Prosinec 2010), s. 34-35. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * zákazníci * reklama * emócie Anotácia Neuromarketing v realite marketingového výskumu. Meranie mozgových vĺn a iných biometrických parametrov v medicínskom výskume a jeho presadzovanie v marketingu. Neuronálne metódy NeuroTrace a BioNavigator, ktoré dokážu zmerať skutočnú reakciu mozgu na podnety - na reklamu. Dodávatelia nástroja sú presvedčení, že je to plnohodnotný a samostatný výskumný nástroj, ktorý môže nahradiť tradičné kvalitatívne výskumné postupy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1