Počet záznamov: 1
Nejistoty a naděje "neuro-vize"
Názov Nejistoty a naděje "neuro-vize" Autorské údaje Veronika Bartošová Autor Bartošová Veronika Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 6-7 (Červen-Červenec 2011), s. 30-31. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * marketing * reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * veda Anotácia Americká štúdia hodnotenia neuromarketingu. Opatrnosť pri prezentácii výsledku ako vedeckého faktu. Komplexnosť podnetov. Limity časovosti. Potreba izolovať podnety pôsobiace na respondenta. Emócie stále nejasné. Rôzna miera "vedeckosti". Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1