Počet záznamov: 1
Value oriented brand management
Názov Value oriented brand management Autorské údaje Eleonora Fendeková, Michael Mandat Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Mandat Michael EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 7-20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá značky výrobkov * manažment * hodnota * hodnota podniku * modely * prieskum Anotácia Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01530-015, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1