Počet záznamov: 1  

Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu

  1. Názov Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajeFrantišek Jenčo, školiteľ: Ľuboš Oláh
    Autor Jenčo František
    Ďalší autori Oláh Ľuboš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870569

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha356.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.