Počet záznamov: 1  

Špecifické aspekty tvorby Corporate Identity vedecko-výskumných inštitúcií

  1. Názov Špecifické aspekty tvorby Corporate Identity vedecko-výskumných inštitúcií
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných : [recenzovaný] zborník vedeckých prác, III. ročník, č. 3. S. 57-62. - Bratislava : ALDO, 2013. ISBN 978-80-970759-3-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * imidž * stratégia podniková * taktika podniková * rozhodovanie podnikové * komunikácia firemná
    AnotáciaCorporate Identity - základné pojmy. CI ako nástroj riadenia. Prípadová štúdia Spectra - Centra Excelentnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.