Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica
SYS 0175898 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073012.4 100 $a 20130918d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica $f Peter Drábik, Magdaléna Mederová 330 $a Skúmame niektorých nástrojov marketingovej komunikácie miest, ktorej cieľom je uspokojiť potreby obyvateľov územia a zároveň zlepšiť kvalitu mesta v jeho konkurenčnom prostredí. Mestský marketing možno definovať ako analyzovanie, plánovanie, realizovanie a kontrolovanie programov navrhnutých vedením mesta a inými organizáciami, na ktorých mesto participuje. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174949 $1 010 $a 978-80-225-3661-5 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 48-52 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [276 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*0036806 $a marketing mestský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0050757 $a Mederová $b Magdaléna $9 50 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130918 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1