Počet záznamov: 1  

Segmentation of Czech consumers as for their relationship to organic foods

  1. Názov Segmentation of Czech consumers as for their relationship to organic foods
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 59, no. 8 (2013), s. 348-360. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2013. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá trh potravinový * biopotraviny * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * Česko
    AnotáciaSegmentácia českých spotrebiteľov podľa ich vzťahu k organickým potravinám. Spotrebiteľské správanie na trhu biopotravín v Česku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 7-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF131.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.