Počet záznamov: 1  

Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní

  1. SYS0177906
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220426120526.5
    100
      
    $a 20131022d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní $f Martina Gogolová
    330
      
    $a Plánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0167644 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 3 (2012), s. 164-169 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2012
    541
    1-
    $a Structure and content of marketing plan in international planning
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004274 $a podnikanie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026839 $a Gogolová $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131022 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.