Počet záznamov: 1
Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní
SYS 0177906 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220426120526.5 100 $a 20131022d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní $f Martina Gogolová 330 $a Plánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0167644 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 3 (2012), s. 164-169 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2012 541 1-
$a Structure and content of marketing plan in international planning 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004274 $a podnikanie medzinárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0026839 $a Gogolová $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131022 $g AACR2
Počet záznamov: 1