Počet záznamov: 1  

The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - BILOHUŠČINOVÁ, Denisa - MEGYESIOVÁ, Silvia. The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In The 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4, s. 778-786 [online]. VEGA 1/0906/11. Dostupné na : <http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf>Ohlasy:
    [1] MURA, Ladislav - MARCHEVSKA, Martina - DUBRAVSKA, Mariana. SLOVAK RETAIL BUSINESS ACROSS PANEL REGRESSION MODEL. In MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS. ISSN 2218-4511, 2018, no. 4, pp. 203-211., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.