Počet záznamov: 1  

Význam CRM pre malú firmu

  1. Názov Význam CRM pre malú firmu
    Autorské údajeJaroslav Adamkovič
    Autor Adamkovič Jaroslav EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. S. 38-47 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6
    Výstup z projektu IGP I-13-112-00 V.I.P (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR)
    PoznámkyI-13-112-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * systém CRM * zákazníci
    AnotáciaVýznam CRM v malých firmách, či a ako malé firmy využívajú možnosti CRM a aké nástroje pri tom používajú a môžu využiť. Dogmy zabraňujúce implementácii CRM v týchto subjektoch. Príklady z dobrej a zlej praxe. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01809-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.