Počet záznamov: 1
Product placement v marketingovom komunikačnom mixe
SYS 0192338 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075048.4 100 $a 20140917d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Product placement v marketingovom komunikačnom mixe $d Product placement in the marketing communication mix $f Anna Diačiková 330 $a Teoretické vymedzenie Product placementu. Product displacement. História Product placementu. Product placement v historických filmoch a v novších filmoch. Rozdelenie Product placementu. Vplyv Product placementu. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť Product placementu. Cena Product placementu. Product placement v Európe a na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 34-44 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002099 $a film 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0001012 $a Diačiková $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140917 $g AACR2
Počet záznamov: 1