Počet záznamov: 1
Obchodný model internetovej reklamy typu PPC
Názov Obchodný model internetovej reklamy typu PPC Súbežný názov The PPC online advertising business model Autorské údaje Oľga Škvarčeková Autor Škvarčeková Oľga EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. S. 103-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-3945-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá firmy * reklama * internet Anotácia Online reklama je neoddeliteľnou súčasťou komunikačného mixu každej významnejšej firmy. Pay per click reklama (PPC) a jej podstata. Výhody a nevýhody PPC reklamy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00888-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1