Počet záznamov: 1  

Does What you Believe Affect What and How You Buy? A Study of Consumer Behavior Background among Consumers in Slovakia

  1. SYS0196093
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073315.1
    014
      
    $a 000383767900029 $2 WOS
    100
      
    $a 20141223d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Does What you Believe Affect What and How You Buy? A Study of Consumer Behavior Background among Consumers in Slovakia $f Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Náboženstvo - kresťanstvo v správaní spotrebiteľa na Slovensku. Rozdielnosť v rozsahu náboženského vplyvu u spotrebiteľov rôznych generácií. Najväčší význam viery pri obstarávaní potravín (predovšetkým kvôli pôstom).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195853 $1 010 $a 978-80-225-3994-4 $1 200 1 $a Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g editors: Viera Kubičková, Daniela Breveníková $g reviewers: Peter Baláž, Gabriela Bartáková $v pp. 269-278 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM publishing $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [541 s., 27 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048870 $a Kubičková $b Viera $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020400 $a Breveníková $b Daniela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 710 12 $a Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe $b International scientific conference $d 5. $e Mojmírovce, Slovak Republic $f 16.-17.10.2014
    541
    1-
    $a Ovplyvňuje to čomu verím čo a ako kúpim? Štúdia pozadia spotrebiteľského správania medzi spotrebiteľmi na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003547 $a náboženstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    675
      
    $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141223 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.