Počet záznamov: 1
Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
Názov Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke Preklad názvu Gender and attitudes of slovak customer`s towards brand Autorské údaje Peter Štarchoň, Dagmar Weberová Autor Štarchoň Peter Spoluautori Weberová Dagmar Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 36-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * rovnosť rodová * Slovensko * značky * diferenciácia rodová * vzťahy genderové * správanie spotrebiteľa Anotácia Aktuálny stav rodovej rovnosti na Slovensku. Rodová príslušnosť a marketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1