Počet záznamov: 1
Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja
Názov Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja Preklad názvu Sensory marketing – the senses in sales promotions Autorské údaje Peter Pajonk, Katarína Plevová Autor Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 83-91. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkcia * predaj * spotrebitelia * hudba * osvetlenie * podpora predaja Anotácia Analýza teoretických poznatkov z oblasti vnemového marketingu, ale aj prehľad praktických ukážok využitia zmyslov v podpore predaja doma i v zahraničí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00388-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 141.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1