Počet záznamov: 1
K problematike realizácie produktov neziskových organizácií
Názov K problematike realizácie produktov neziskových organizácií Autorské údaje Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Štefan Harna, Eva Hanuláková Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Harna Štefan Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : medzinárodná vedecká konferencia, sekcia Obchodná výmena v novom európskom kontexte : Bratislava, 14.-16.5.1998. S. 66-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998 / Tóth Ľudovít ; Lesáková Dagmar ; Martin Claude ; Michník Ľubomír ; Čihovská Viera ; Baláž Peter ; Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 80-225-0991-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá organizácie neziskové * stratégia marketingová * plán marketingový * marketing mix Anotácia Marketingové aktivity v neziskovej organizácie. Štruktúra marketingu neziskovej organizácie podľa Hannagana. Marketingový plán. Koncepcia sociálneho marketingu vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti a etike. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01896-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1