Počet záznamov: 1
Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Názov Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu [elektronický zdroj] Autorské údaje Viera Čihovská a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hrdličková Veronika Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kriváň Andrej (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [169 s., 10,22 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4208-1 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Vydanie na inom médiu Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu / Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 ; Čihovská Viera ; Hrdličková Veronika ; Kličková Šárka ; Pavliková Marta ; Kita Jaroslav ; Kriváň Andrej ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing medzinárodný * trh medzinárodný * Európa * Európska únia * integrácia ekonomická medzinárodná * politika sociálna * trh práce * demografia * produkt domáci hrubý * spotreba * politika daňová * prostredie prírodné * technológie nové * kultúra * legislatíva * segmentácia trhu * spotrebitelia * stratégia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 889199-889201
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB z IP adresy EU po prihlásení Signatúra Lokácia Dislokácia Info 889199 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 889200 SEK Sklad knižničného fondu voľný 889201 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1