Počet záznamov: 1  

Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study

  1. SYS0212575
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722103816.0
    100
      
    $a 20160211a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study $f Karin Högberg
    330
      
    $a Hotelové organizácie a ich využívanie vzťahového e-marketingu sociálnych médií na interkultúrnom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212447 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 10, č. 4 (2015), s. 6-17 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Marketing sociálnych médií v hotelierskych organizáciách a proces vytvárania hodnoty v interkultúrnom prostredí - medzinárodná prípadová štúdia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061717 $a Högberg $b Karin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160211 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.