Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia lekárne Dr. Max
Názov Marketingová stratégia lekárne Dr. Max Súbežný názov Marketing strategy of Dr. Max pharmacy Autorské údaje Veronika Nekolová, Alexandra Kováčová, Katarína Kudláčová, Dávid Polivčak, Risto Naumov Strinkin Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčová Alexandra Kudláčová Katarína Polivčak Dávid Strinkin Risto Naumov Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * budovanie značky * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * marketing mix Anotácia Problematika lekární na Slovensku a analýza konkurencie lekární na slovenskom trhu. Navrhnutie marketingovej kampane pre konkrétnu lekáreň. Cieľové skupiny a najdôležitejšie zmeny v lekárenskej legislatíve na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00855-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 635.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1