Počet záznamov: 1  

Big data ako zdroj konkurenčného spravodajstva

  1. Názov Big data ako zdroj konkurenčného spravodajstva
    Súbežný názovBig data as a source of competitive intelligence
    Autorské údajeVladimír Bolek, Anna Hamranová, Štefan Marsina, Branislav Zagoršek
    Autor Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Hamranová Anna EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Marsina Štefan
    Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentCompetition : proceedings of 8th annual international scientific conference : Jihlava, Czech Republic 17. 5. 2016. P. 42-54 online. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2016 ; Competition Conference. ISBN 978-80-88064-25-1
    PoznámkyVEGA 1/0933/14. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * competitive intelligence * informácie * zber dát * analýza dát * dáta * báza dát * podnik * manažment * Slovensko
    AnotáciaKonkurenčné spravodajstvo predstavuje proces získavania informácií o konkurencii a okolí. Jedným zo zdrojov získavania informácií sú komerčné databázy. Ich zdrojom sú dáta, ktorých množstvo rastie priamoúmerne s rastom vedecko-technického pokroku a s rozvojom IKT. Big data - pojmy, definície. Aktuálny stav vnímania konkurenčného spravodajstva v podnikoch SR.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00957-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF466.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.