Počet záznamov: 1
Dnešné trendy v "online" marketingu
Názov Dnešné trendy v "online" marketingu Autorské údaje Miroslav Klimek Autor Klimek Miroslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks a workshopu STEP : Košice, 8. november 2016. S. 11-15 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Lacko Roman ; Bobenič Hintošová Aneta ; Vilamová Šárka ; PhDWorks a STEP Workshop mladých vedeckých pracovníkov. ISBN 978-80-225-4350-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * pošta elektronická * siete sociálne * reklama * propagácia Anotácia Výhody a nevýhody online marketingu. E-mail marketing. Charakteristika jednotlivých foriem online marketingu: blog a vlog, PPC - pay per click, AdWords, AdSense, Analytics, SEO - optimalizácia pre vyhľadávače, affiliate marketing, remarketing, sociálne médiá. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01385-023, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 479.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1