Počet záznamov: 1
Support Options for Customer Relationship Management
Názov Support Options for Customer Relationship Management Preklad názvu Možnosti podpory riadenia vzťahov so zákazníkmi Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 5-16 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov * systémy informačné * systémy komunikačné * konkurencia Anotácia Úspech spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. Spoločnosti sa v súčasnosti stále viacej orientujú na budovanie, rozvoj a efektívne riadenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Jednou z príčin zvýšenej orientácie na kvalitné uspokojovanie potrieb zákazníkov bola zmena charakteru konkurenčného prostredia v 90. rokoch a aj dôsledok rozvoja informačných a komunikačných technológií. Nástup internetu posilnil konkurenciu. Jednou z ciest, ako sa podnik môže odlíšiť od konkurencie je dokonalé porozumenie jednotlivým zákazníkom a ich potrebám, osobný prístup a vynikajúca úroveň služieb. Softvérovým nástrojom umožňujúcim a podporujúcim riadenie vzťahov je CRM (Customer Relationship Management) systém. Jeho úspešná implementácia je základom pre prácu so zákazníkmi vo väčšine spoločností. Takýto systém umožňuje komplexne pokryť všetky procesy týkajúce sa zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00180-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 408.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1