Počet záznamov: 1
Nákupné centrá a zážitkový marketing
Názov Nákupné centrá a zážitkový marketing Preklad názvu Shopping Centers and Experiential Marketing Autorské údaje Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 27-34. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá centrá nákupné * centrá obchodné * USA * Európa * história * event marketing Anotácia Klasifikácia nákupných centier v USA, vymenovanie najväčších nákupných centier v Európe a vybrané nákupné centrum, ktoré je možné radiť k lídrom z hľadiska uplatňovania zážitkového marketingu v retail manažmente. Alternatívy možného odlíšenia sa od konkurencie a prezentovanie zážitkového marketingu v maloobchodnej praxi. Súčasné nákupné centrá vo všeobecnosti tvoria komplex predajní, stravovacích zariadení a prevádzok služieb plánovite vytvorených, usporiadaných a riadených jedným majiteľom, pričom prevádzkovateľmi obchodných jednotiek sú nájomcovia. Nákupné centrá bývajú vybudované a následne prevádzkované podľa určitej koncepcie a pravidiel tak, aby návštevníci mali možnosť nachádzať optimálne podmienky nielen pre nákup produktov a služieb, ale aj pre trávenie voľnočasových aktivít. Často krát sú nákupné centrá prepojené s atrakciami, ktoré majú za úlohu odlíšiť ich od iných nákupných centier a zároveň prilákať početnú klientsku základňu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00190-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 171.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1