Počet záznamov: 1
Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies
Názov Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies Preklad názvu Prispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach Autorské údaje Marta Pavliková, Viera Čihovská Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá nástroje marketingové * stratégia marketingová * trh jednotný * Európa * retailing * siete maloobchodné Anotácia Potreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00445-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 456.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1