Počet záznamov: 1
The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration
Názov The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration Preklad názvu Vplyv hospodárskej geografie na koncentráciu supermarketu Autorské údaje Pavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kupkovičová, Michaela Jánská Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Peter Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Jánská Michaela Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 7, no. 1 (2017), s. 68-72 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733 Poznámky VEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá supermarkety * geografia hospodárska * koncentrácia * potraviny * obchod * Slovensko Anotácia Počet supermarketov sa v Bratislave v posledných rokoch rýchlo zvýšil. Možno ho považovať za úspešný podnikateľský výsledok, keď na slovenský trh s potravinami vstupujú netradičné foriem predaja, ako sú komunálne záhrady, farmár trhov a iné alternatívne formy predaja potravín, zameraných na zvýšenie prístupu pre potraviny. Koncentrácia supermarketov a vyhodnotenie lokality supermarketov v Bratislave od roku 2011 do roku 2016. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00495-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 508.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1