Počet záznamov: 1  

The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration

  1. Názov The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration
    Preklad názvuVplyv hospodárskej geografie na koncentráciu supermarketu
    Autorské údajePavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kupkovičová, Michaela Jánská
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kita Peter
    Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Jánská Michaela
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 7, no. 1 (2017), s. 68-72 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733
    PoznámkyVEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá supermarkety * geografia hospodárska * koncentrácia * potraviny * obchod * Slovensko
    AnotáciaPočet supermarketov sa v Bratislave v posledných rokoch rýchlo zvýšil. Možno ho považovať za úspešný podnikateľský výsledok, keď na slovenský trh s potravinami vstupujú netradičné foriem predaja, ako sú komunálne záhrady, farmár trhov a iné alternatívne formy predaja potravín, zameraných na zvýšenie prístupu pre potraviny. Koncentrácia supermarketov a vyhodnotenie lokality supermarketov v Bratislave od roku 2011 do roku 2016.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00495-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF508.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.