Počet záznamov: 1
Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie
SYS 0241384 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073929.9 100 $a 20180321d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie $d Consumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms $f Tomáš Fašiang, Tomáš Ružička 301 $a VEGA 1/0283/15 330 $a Spotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-863-9 $1 200 1 $a Megatrendy a médiá 2017 $e budúcnosť médií II. $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice $f editori: Dana Petranová, Dáša Mendelová $g recenzenti: Ján Višňovský, Zuzana Palovičová $v S. 144-151 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2017 $1 215 $a 236 s. $1 710 12 $a Megatrendy a médiá 2017 $b budúcnosť médií II. $b medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenice, Slovensko $f 25.-26.4.2017 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0044333 $a Višňovský $b Ján $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059698 $a Palovičová $b Zuzana $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007471 $a zdroje informácií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 700 -1
$3 eu_un_auth*0037467 $a Fašiang $b Tomáš $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1991- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180321 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1