Počet záznamov: 1
Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie
Názov Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie Súbežný názov Perception of Female Body in Advertising by Middle and Late Adolescents Autorské údaje Ivana Bulanda, Ivana Dubovická Autor Bulanda Ivana Spoluautori Dubovická Ivana Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 23-30. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * médiá * firmy * ženy * mládež * výskum Anotácia Vymedzenie adolescencie, resp. obdobia dospievania. Vnímanie expozície ženského tela v audiovizuálnej reklame adolescentmi v segmente žien. Hypotézy výskum. Výskumná metóda a výskumný súbor. Výsledky výskumu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1