Počet záznamov: 1
Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie
Názov Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie Preklad názvu Impact of Boredom on Impulsive Shopping Behaviour Autorské údaje Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková Autor Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 3 (2019), s. 67-74 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * stratégia marketingová * dopyt spotrebiteľský * reklama Anotácia Vplyv nudy ako mentálneho stavu spotrebiteľa na jeho tendenciu k vykonaniu impulzívneho nákupu. Rozličné mentálne stavy ovplyvňujú spotrebiteľov rôzne, či už sa jedná o pozitívne alebo negatívne ladenie. Pojem bežné nákupné správanie a impulzívne nákupné správanie. Analýza mentálneho nastavenia spotrebiteľa a predpoklad vplyvu marketingu na spotrebiteľa ktorý zažíva pocit nudy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00792-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 441.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1