Počet záznamov: 1  

Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie

  1. Názov Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie
    Preklad názvuImpact of Boredom on Impulsive Shopping Behaviour
    Autorské údajeMartin Novysedlák, Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková
    Autor Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 3 (2019), s. 67-74 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * stratégia marketingová * dopyt spotrebiteľský * reklama
    AnotáciaVplyv nudy ako mentálneho stavu spotrebiteľa na jeho tendenciu k vykonaniu impulzívneho nákupu. Rozličné mentálne stavy ovplyvňujú spotrebiteľov rôzne, či už sa jedná o pozitívne alebo negatívne ladenie. Pojem bežné nákupné správanie a impulzívne nákupné správanie. Analýza mentálneho nastavenia spotrebiteľa a predpoklad vplyvu marketingu na spotrebiteľa ktorý zažíva pocit nudy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00792-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF441.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.